• Wpisów:18
  • Średnio co: 147 dni
  • Ostatni wpis:7 lata temu, 21:24
  • Licznik odwiedzin:4 048 / 2812 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Jestem księżniczką tak popierdoloną, ale i tak słodką że w sukience z różowego tiulu skopie ci dupę czarnym glanem i powiem: "tu będzie stał mój jebany zamek"

 

 
Kobieta ma prawo być zła i wyprowadzona z równowagi z każdego powodu, prawdziwego lub wymyślonego, o każdej porze i w kazdych okolicznosciach jakie, w swej jedynie słusznej ocenie uzna za stosowne. Mężczyzna nie może dostać żadnych wskazówek dlaczego kobieta jest zła, lub co ją wyprowadziło z równowagi. Kobieta może jednak podawać fałszywe lub mylne powody, aby sprawdzić czy mężczyzna słucha jej uważnie..

 

 
pojebany świat. jestem wkurwiona. fajnie że uważasz że cie kocham a później Ci powiem żebyś wypierdalał. miło. to ja się nie bd narzucać. super. nara -,- i dziękuje mojej najlepszej zajebistej przyjaciółce , po prostu uwielbiam cię <3 jesteś taka fajna że szok. uważasz mnie za dziwkę szmatę itp. super <3 najlepiej napisz to na fejsie lub opis na gg pozdro kurwa 600 ;]



ludzie z Twojej planety.. - powiedział Mały Książę. - ..hodują pięć tysięcy róż w jednym ogrodzie.. i nie znajdują w nich tego, czego szukają. a tymczasem to, czego szukają może być ukryte w jednej róży lub w odrobinie wody. lecz oczy są ślepe. szukać należy sercem. ♥


- Nie bojąc się ryzyka - odpowiedziała. - Ryzyka porażki, odrzucenia, rozczarowań. Nigdy nie wolno nam rezygnować z poszukiwań Miłości. Ten kto przestaje szukać, przegrywa życie.


Mogłabym nie spać, tylko po to, by usłyszeć jak oddychasz. ;*
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
CHCĘ DO CIEBIE ! wtulić się w ciebie i wgl <3

dzisiaj dzień udany
miasto, u Kini, z Nim <3
jest fajnie
tylko kurwa miło by było gdybyś do mnie napisał czy coś ;] bo gdzie tam ja się wgl kurwa o Cb nie martwiłam ! grrrrrrrrrr ;/ nie no co ty ;] wgl nie miałam łez w oczach i nie spoglądałam co 10 sekund na telefon czy czasami nie napisałeś ;] spoko <3 lubię być wykończona psychicznie


uwielbiam to co banalne.... banalne przepuszczanie w drzwiach, podanie dłoni przy wysiadaniu z samochodu, dosunięcie krzesła przy kolacji, pocałunek w dłoń na powitanie, no i miłość - też całkiem banalne.


tak nagle się poznali. tak przypadkowo. przez przypadek porozmawiali trochę dłużej i dłużej. tak nagle stali się dla siebie najważniejszymi ludźmi na świecie. zupełnie przez przypadek.




nie jestem 'każda' i nie mam na imię 'wszyscy'.


i tak Cię kocham ;*******
 

 
` jesteś lepszy niż czysta, surowa wybuchowa jazda, lepszy niż prochy niż podwójna dawka koksu niż konopie indyjskie, niż środki halucynogenne, niż ekstaza, kamasutra i tajskie zabawy. Lepszy niż bananowe koktajle, masło orzechowe, niż gwiezdne wojny, lepszy niż Brad Pitt, niż Jimmy Hendrix i Armstrong, pierwszy człowiek na księżycu i święty Mikołaj. lepszy niż wolność. lepszy niż życie.♥ `





Tak naprawdę to nie jesteś ładny, nie jesteś fajny, nie jesteś miły, nie jesteś męski i nie jesteś przystojny. Ty jesteś ponad to, kochanie.;*




pisze z Tobą po 5 godzin dziennie na gadu , po czym wchodzi moja mama , a ja śpiewam w pokoju na cały głos i mam te nieprzyzwoite rumieńce na twarzy !. a ona tylko się uśmiecha , już nawet nie pyta , bo wie co się dzieje.






po prostu Cię kocham i nie wyobrażam sobie bez Cb <3 bo bez Cb to tak jak bez tlenu ! zaufaj mi , kurde ! ;*
 

 
jutro piątek ! nareszcie. już nie mogła sie doczekać <3 dzisiaj z Nim ;* lubięęę <3 jutro najprawdopodobniej też .; ) a tymczasem robię ściągi na matę. pozdro <3



Teoretycznie grzeczna dziewczynka. Teoretycznie.. ;D )


'Obiecaj mi, że nigdy mnie nie okłamiesz, że nie zdradzisz, że będziesz mnie chronił, że zatroszczysz się o mnie, że sprawisz, że poczuję się bezpieczna, że zawsze będę się czuła przy Tobie tą jedyną, że będziesz wyczekiwać do następnego spotkania, że się mną nie znudzisz, że będę mogła przy Tobie śmiać się i płakać, że słowo 'Miłość ' nie będzie tylko pustym słowem , że będę przy Tobie szczęśliwa, że powiesz mi szczerze ' Kocham Cię '. Obiecaj, że mi to obiecasz...'


..i strzeż mnie Boże żebym nie złamała piątego przykazania jak zobaczę tą szmatę na oczy. !


Telefon komórkowy znów zabrzmiał dla niej ulubioną melodyjką, oznaczającą przychodzący sms. Odblokowała i spojrzała na ekran. Jej mordka odzyskała dawny uśmiech, gdy patrzyła na imię, które wysłało jej wiadomość. Mimo, iż pytał się tylko, co tam u niej słychać, skakała z radości jak głupia.





Kurwa, jak ja Cię kocham !! ;*
 

 
hahahah uwielbiam wstawać o 9 ;d spoko że miałam do domu dwa opisy obrazów <3 loffffciam tą panią normalnie .; ) hmm chcę już piątek <3 z Tobą ;* dziękuje Ci, kurde <3 fajnie że umiem na histę i matę <ok> pedobear rlz <lol2> lubimy miec czerwone włosy po markerze ;d też fajnie <3 ALE MI SIĘ KURRDE NIC NIE CHCĘ ! jutro 7 godzin <ok> też fajnie ;| do 15.20 ; ) weekend zapowiada się fajnie ? ;d podobno jutro znowu dzień przytulania ;d też fajnie <3 ta wybywajcie <3 idę się 'edukować' ;d



<3


<3





Kocham Cię ;*
 

 



jest zajebiście i niech tak zostanie ! <3
lubię takie dni jak dziś ;*
i po 1 KOCHAM CIĘ <3
po 2 chcę z Tobą być <3
a po 3 NIE jesteś do dupy !!! ;*

dziękuje za dziś <3

-- --- --- --- --- pozdro <3




Tak, masz rację, jestem dużym dzieckiem. Ja nie widzę nic złego w tym, że lubię się śmiać, lubię oglądać bajki, zawsze czym się bawię w rękach, że wszędzie mam łaskotki, że lubię kolorowe rzeczy. Ja nie widzę w tym nic złego i dziękuje, że tobie to też nie przeszkadza. Ale teraz szczerze się ciebie pytam: Czy jesteś gotowy wiążąc się z dziewczyną, być przy okazji jej opiekunem? Nie jestem taka jak inne dziewczyny. Nie ubieram mini, kiepsko flirtuję, ale potrafię kochać. Kochać jak dziecko... z całego serca, nie potrzebując powodu. Ale musisz też wiedzieć, że będąc ze mną, musisz być niepewnym tego co mi do głowy wpadnie i wiedzieć, że nie łatwo jest sprawić by cokolwiek z niej wypadło. Więc jak? Wchodzisz w to?♥



Marzę o cofnięciu czasu. Chciałabym wrócić na pewne rozstaje dróg w swoim życiu, jeszcze raz przeczytać uważnie napisy na drogowskazach i pójść w innym kierunku.



Pierdole te Twoje buziaczki na gg i to kc... Gdybyś mnie naprawdę kochał to znalazł byś czas by się ze mną spotkać i dać mi prawdziwego buziaka, a później szepnąć czule do ucha 'Kocham Cię'






Czarna <3
 

 
fajnie że umiem coś na histe <3 mhm pozdro 600 <3 miejmy nadzieje że zapamiętam coś z lekcji <3 wieczór udany w 100 % brawo dla mnie <3 nie ma to jak zabawa woskiem ze świeczek ;d hahah ;* dziękuje Ci za mile spędzone popołudnie <3 kurde miałam dzisiaj znów iść wcześniej spać -,- mhm właśnie widzę. trzymajcie kciuki żebym dostała 4 z polaka i hipy <3 nara ;*



Uwielbiam Twój łobuzerski uśmiech, który, mimo sprzeczności, idealnie współgra z brązowymi jak niebo czekolada. Uwielbiam każdy Twój ruch. Uwielbiam każde spojrzenie Twoje spojrzenie w moją stronę. Zatrzymam jednak te uwielbienia dla siebie.




królewna śnieżka w XXI wieku zamieniłaby jabłko na żubrówkę z sokiem jabłkowym, sen w jaki zapadłaby po owym jabłku , to urwany film , a książe? Pijackie omamy ..





Myślałeś, że jestem jedną z tych dziewczyn, które po tym, jak się je odrzuci płaczą pod kołdrą ? To kolejny dowód na to, że nie powinieneś myśleć.





Kocham Cię <3
  • awatar fuck you ! .<3: a ja mam ferie ;D No to proponuję ściągi <3 Zapraszam do sb ^^ super wierszyki
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
CZARNA <3

lubię.;*

trochę humorku nie mamy ale to szczegół.

dzisiaj z Nim <3
a później randka z historią ;d
napisze wieczorem, nara <3







`kiedy chcę mieć święty spokój wszyscy czegoś ode mnie chcą. kiedy chcę z kimś pogadać, wszyscy mają mnie w dupie. `




` jestem zazdrosna o każdą dziewczynę którą kiedykolwiek przytuliłeś bo przez jeden moment miała w ramionach cały mój świat. `






` Siedzę sobie w dresach, w okropnym podkoszulku w paski, słucham jakiś zamulających piosenek i myślę o Tobie, wiesz? `





Kocham Cię <3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
tak i w tym momencie jestem zła? hmm nie chyba to nie to. nie wiem jak to nazwać. jest w tym odrobinę złości, troszeczkę się boję, tyci załamana , mam łzy w oczach , jest mi zimno oraz się trzęsę . nie wiem jak nazwać ten stan ! w tym momencie potrzebna mi butelka czerwonego wina i paczka fajek. wiem jedno. najlepsze na takie stan jest Ostry i Peja. ludzie pomocy -,- chyba nie tego się spodziewałam. najchętniej bym wyjechała gdzieś na miesiąc aby odpocząć od tej rzeczywistości. mam dość . nara.




.



!





-,-
 

 
Miesiąc z moim Miśkiem <3
Kocham Cię Skarbie ! ;** <3
Dzień udany <3
Dziękuje ;*




wiem, że to niedorzeczne, ale może zostałbyś na zawsze? <3




Przytulanie wytwarza hormony szczęścia, które powodują zanik agresji interpersonalnej i spowalniają proces starzenia się komórek. Przytulisz mnie? <3





Będę powtarzać, że Cię kocham co miesiąc, raz na tydzień. codziennie, nawet co minutę. Tylko uwierz. I odwzajemnij. ;*




;*
 

 
udana sobota <3
pomińmy fakt że tatuś powiedział mi że mam nie włączać komputera przez cały weekend <3 no na pewno ;* haha <3
Scrable z rodzinką <3
później z Nim ! ;*
uwielbiam taką pogodę jak dziś !
skóra , dresy , kozaki <3
i zajebisty wiatr który potargał mi włosy <3
UWIELBIAM ! <3



` Tak trudno jest patrzeć na niego i nie mieć żadnej zbereźnej myśli. `


` Ja pierdole jak ty się podniecająco uśmiechasz.`



` Był idealny pod każdym względem. Gdy płakałam, skutecznie mnie pocieszał i z łatwością mu to wychodziło. Podczas, gdy brakowało mi humoru, umiał doprowadzić do tego, że śmiałam się w głos. Sprawiał, że czułam się potrzebna i kochana. Pokazał mi miłość, o jakiej kiedyś, mogłam tylko marzyć.;* `




Przepraszam....;*
Kocham Cię ! ;*** <3
 

 
mogę być kimkolwiek, ale powiem Ci kim nie jestem: szmatą.^^


Zabawa jest wtedy, kiedy wypijesz za dużo i idziesz środkiem autostrady, nie myśląc o śmierci tylko śmiejąc się, że on ma inną..



I rozpierdala mi płuca jak dostaje kolejne wiadomość a nie są od Ciebie!



Jeśli on przyłapał Cię na tym, że na niego patrzysz.. Pamiętaj, że on też popatrzył na Ciebie.<3



A kiedyś będę tak odważna, że na ulicy będę pytać dresów, czy chcą wpierdol.;]







Sobota <3
 

 
Pozytywnie <3
Zamulamy przy Peji, Ostremu i Grubsonie <3
o taaak ;*
zajebiście <3
dzisiaj z rodzinką i Nim ! ;*



<3



najjjjjj ! ;d
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
mam dosyć tego jebanego monotonnego życia !
jedyne pocieszenie to TY <3
Kocham Cię nad życie i nie mam zamiaru przestać !
---- >> ---- >> ---- >> ---- >> ----- >> ----- >>
wgl jest zajebista pogoda <3
uwielbiam tańczyć w deszczu ;*
i mieć mokre buciki <3
mrrrrr to takie słit ; )
super po prostu <3
dom , aladin , ośka <3
lubię ;]



<3



<3






Kocham Cię ! ;*** <3
 

 

.<3

upragniony weekend ? taaaa cieszę się niezmiernie ;] po prostu super. miejmy nadzieję że oni mi go poprawią. w szkole jakaś masakra. w końcu rozejm z kolegą. lubię, tak ? czasami chciałabym być chłopakiem i odwalać z nimi;] lekcje udane dzięki chłopcom ;] drzazgi w dupie, coś muszę myśleć pozytywnie że piątek będzie udany ! ;]
pozdro <3


3 lata . . . [*]
 

 

-,-

3 lata.. taaaa.. czasami żałuje że wtedy nie poleciałam. życie by się inaczej potoczyło lub wgl by go nie było. a tak to żyję na tym świecie i nie wiem po co. nie widzę celu własnego życia . na każdym kroku się uzależniam od jakiś używek. muszę przestać bo się kiedyś wykończę. chcę już sobotę !!!!!